Известие

Collapse
No announcement yet.

166 или 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    абе тая тема що я няма при 156 да изразим и ние мнение
    156=проста и бърза
    166=лимузина
    Все са красиви и удобни, зависи какъв тип човек си. 166 има екстри и може да те разглези по-лесно :P
    Аз от малкия си опит,който натрупах,ако ще вземаш 156 нека да е 2.0 ТС и на други места забелязах,че хора от форума сменят 1,8 за 2.0
    Аз така ги виждам нещата с две думи вече избора си е твой
    (смятам,че ако вземеш 156 по някое време ще я смениш с 166)

    Comment


    • #17
      Един въпрос към собствениците на 166 , който би бил полезен на бъдещите купувачи Средно колко са ви месечните разходи , като отделно се включват застраховки , пътни такси и други При 166 частите са по-скъпи , но дали инвестицията в тях е за по-дълъг период от време .
      Според колега от 156 раздела , неговите са около 500-600лв месечно , а вашите

      Един полезен цитат на Пинко
      Първоначално публикувано от pinko

      Двете коли са просто несравними. Парадоксалното е, че въпреки това се продават на почти еднаква цена. Имам ги и двете и набързо ще изредя предимствата на 166.

      1. 166 е с много по-добро окачване, особено отзад, лежи на пътя забележително добре, стабилна е в завоите, все едно е на релси, вози по-меко и доста комфортно. Абе 166 и при 200 км/ч лежи на пътя като голяма и тежка лимузина, а 156 само подрипва и не може да си уцели посоката.

      2. 166 е 10 пъти по-безшумна от 156 - независимо при каква скорост и с кой двигател. Вентилатора на климатроника също е по-безшумен, самия климатик е доста по-мощен.

      3. 166 е по-маневрена и поради това е по-удобна за каране в града - там, където със 166 правя обратен завой с едно движение, със 156 трябва да правя маневра.

      4. 166 е произведена много по-качествено и стабилно - даже и при моята, която е 1999 набор нищо не тропа, нищо не дрънка. В 156-цата, която е 2002 г., при павета вътре поскърцва, потропа и подрънква, особено като е студено времето.

      5. 166 е по-подходящ автомобил за дълъг път - не изморява, има доста по-голям багажник, по-добри седалки, спира по-добре, вътре е много по-комфортна.

      6. 2,4 жтд матора при 166 е учудващо икономичен (заради 6-степенната скоростна кутия) - на градско моята 166 гори средно 7,5-8,5, на дълъг път разхода ми е падал до 5,3/100. 156-цата под 6-6,5 не е падала на дълъг път, въпреки че е с малкия двигател. На градско гори около 7 -7,5/100. (мойто градско е по-особено, но горе-долу може да добиеш представа).

      За всичките екстри, които има почти всяка 166, даже няма да споменавам - нещата са ясни. Но например сензора за дъжд е страхотно удобство и за разлика от Ауди и БМВ при 166 работи много прецизно. На БМВ-тата пуска чистачките, кога по радиото кажат, че утре ще вали дъжд.

      Изобщо не се колебай - 166 е колата.

      Но наистина не ти препоръчвам тоя смешен матор 2.0ТС. Първо че няма никаква сила да влачи тоя кораб, освен това никак не е надежден и не носи на юркане. За некоя малка колица като 145 върши работа, но за 166 изобщо не става.

      Освен 3.0 другият оптимален матор за 166 е дизеловия, ообено като се чипне. Динамиката на чипнат 2,4 дизел е по-добра от тази на 2.5 V6 - лично съм ги сравнявал.
      Първоначално публикувано от pinko
      215 000 изобщо не са много, ако двигателя е поддържан добре.

      Имам един приятел от немския форум алфисти.нет, който кара 166 2.4 JTD, купена пролетта на 1999 г.

      В момента колата е на 870 000 км и двигателя изобщо не е пипан. Тоя човек работи на около 270 км от дома си (живее в Пфорцхайм, работи в Мюнхен) и всеки работен ден пътува над 500 км по немските магистрали. Годишния му пробег е около 100 000 км.

      На 270 000 км е сменил турбо, след което е чипнал мотора с Novitec Powerrail (~162 к.с.). Сменял е 2 пъти съединител, 5 дебитомера, 4 пъти е сменял всички маркучи на турбото. Общо 8 пъти е сменял всички ремъци и ролки, като на 4-тата смяна освен агренажните ремъци е сменил и агренажните зъбни колела. На 680 000 е подменен компресора на климатика.

      Човека си е записвал внимателно разхода на масло. Интересна работа е забелязал - първите 80 000 км е горила по 0,5 л/10 000 км. След това разхода на масло е почнал да спада и между 200 000 и 650 000 км практически не се е забелязвал разход на масло. Последните 200 000 км (от 670 000 до 870 000) е горила/губила около 0,2 л/10 000 км. Предполага, че и второто турбо е почнало леко да пуска масло. През цялото време е карана с Лики Моли 10В40 полусинтетика с молибден.

      Средния разход на гориво за всичките 870 000 км е 7,1 л, по магистралите е карана само на темпомат със 160 ккм/ч. - нито повече, нито по-малко.

      Иначе е сменял всички останали консумативи като спирачни дискове (6 пъти), предно окачване (2 пъти) и задно (1 път). Предни лагери (2 пъти), задни главини - веднъж. Но това са консумативи.

      Според него, а и според другите от форума алфисти.нет, при редовна смяна на маслото, филтрите и т.н., при внимателно шофиране докато докато двигателя загрее добре тия нафтови мотори са почти вечни. Повечето ЖТД-та там са на около 200 000 км и са в чудесно здраве.

      Има и един маниак от Кьолн с 164 3.0 V6, която е на 540 000 км. и е с оригиналния двигател.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
      Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
      Ex: BMW E61 530 Xi

      Comment


      • #18
        Освен за бензин други разходи съм нямал близките месеци
        landikar
        Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA
          Един въпрос към собствениците на 166 , който би бил полезен на бъдещите купувачи Средно колко са ви месечните разходи , като отделно се включват застраховки , пътни такси и други При 166 частите са по-скъпи , но дали инвестицията в тях е за по-дълъг период от време .
          Според колега от 156 раздела , неговите са около 500-600лв месечно , а вашите
          Закрепена кола разходи няма само гориво и консумативи. Разликата в поддръжката на 156 и 166 според мен е психологическа . .
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA
            ....Средно колко са ви месечните разходи...
            За сега да чукна на дърво само за нафта и автомивка иначе скоро ще я водим да и гледат климата че нещо не ми харесва как духа пък ще видим какво ще излезе
            Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 2001

            Comment

            Working...
            X